Retailerul Cora: Este limpede că războiul şi inflaţia vor genera o recalibrare a planului de investiţii şi de business în general. Retailerul alimentar Cora vrea să deschidă şapte magazine de proximitate în 2022 şi pariază în continuare pe online

♦  Compania are o reţea de zece hipermarketuri, trei magazine mici, de proximitate, sub brandul Cora Urban, şi o unitate online proprie. Reprezentanţii lanţului de magazine Cora...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.