Tendinţe în comerţul alimentar. Pandemia a accelerat adopţia plăţilor cu cardul, dar în continuare cash-ul e rege. Celelalte metode sunt mai frecvente în principalele oraşe şi în magazinele mari ori online

♦ Românii cheltuie anual 75-80 mld. lei în comerţul modern, respectiv în hipermarketuri, supermarketuri, magazine de tip discount, cash&carry sau proximitate modernă ♦ Casele de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.