Harta de business a României desenată între două crize majore
♦ Bucureştiul şi-a pierdut rolul de headquarter unic, iar jumătate din ţară s-a legat de o investiţie-locomotivă pentru a prinde tracţiune. Cealaltă jumătate se zbate în beznă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Managerii estimează creşteri de preţuri în servicii, comerţ cu amănuntul şi construcţii
- Grafic: Cele mai mari 30 de insolvenţe din primele cinci luni din 2025
- Grafic: Evoluţia producţiei de îngheţată în ultimii cinci ani
- Polonia exportă mai puţin grâu decât România, dar trimite peste hotare pâine şi biscuiţi, adică produse cu valoare adăugată
- Turcia luptă cu îndârjire să obţină recunoaştere în UE pentru alimentele sale emblematice, fiind mai aproape de detronarea Chinei, dar vede un obstacol în Germania, care ţine cu dinţii de döner kebab