ZF Live. Cătălin Scripcaru, CEO şi preşedinte al Certion: Venim cu conceptul de apart-hoteluri, în care ne adresăm celor care îşi doresc o casă de vacanţă, fără a face business din ea, dar şi investitorilor care vor să închirieze apartamente în regim hotelier
Compania Certion, care dezvoltă proiecte imobiliare pe litoral şi în zona montană, implementează conceptul de apart-hoteluri în proiectele desfăşurate în prezent, astfel că se...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Afaceri de la zero. Pasiune pentru munte transformată într-un business all season sau care este povestea OutdoorFUN din Poiana Braşov
- Agenţia de turism J’Info Tours: Circuitele în China sunt acum la modă, în august pleacă două grupuri de turişti, pe pachete de la 2.900 de euro de persoană. Românii au cheltuit 3 mld. euro pe vacanţele în străinătate în primele patru luni, plus 11%. Anu
- România nu are cel mai mic număr de turişti din regiune, însă stă cel mai prost la capitolul atragerii turiştilor străini. Doar 15% din turiştii ajunşi în unităţile locale au venit din afara ţării. Ungaria, unde cea mai populară destinaţie este Budapesta,
- TRANZACŢIE. Polonezii fac achiziţii în România pe bandă rulantă: un grup care produce salate cumpără fabrica Eisberg din Bucureşti, un business de peste 100 mil. lei. Compania Eisberg a intrat în România în 1995, odată cu primul său partener, McDonald’s.
- Avioane mai pline, zboruri mai multe. Peste 12,7 milioane de pasageri au tranzitat aeroporturile locale în primele şase luni din acest an, plus 8%. Cu un astfel de ritm de creştere, traficul aerian ar putea ajunge la peste 28 de milioane de persoane în ac