Parteneriat între doi giganţi: Francezii de la Carrefour deschid o serie de magazine „test“ în cadrul benzinăriilor Rompetrol. Dacă are rezultate, parteneriatul va fi extins. Francezii au local circa 360 de magazine offline sub mai multe formate

♦ Rompetrol este al doilea cel mai important jucător din retailul de carburanţi ♦ Un parteneriat similar există deja în piaţă între Auchan şi Petrom. Grupul Carrefour,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.