Ciprian Condur, managing partner, System Innovation România, cu afaceri de 1,8 mil. euro în 2021: Lucrurile se mişcă rapid şi impredictibil. Ne-am propus o creştere de 20% a businessului, în paralel cu investiţii în produse şi direcţii noi. Compania are în plan să ajungă la 30 de IT-işti până la finalul anului în curs
♦ În birourile din Bucureşti şi Cluj ale System Innovation România lucrează în prezent 26 de specialişti.
Integratorul de soluţii software de business System Innovation...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Start-up-ul fintech MetaWealth şi One United Properties semnează un acord-cadru de 20 mil.euro prin care utilizatorii platformei MetaWealth pot investi în proiecte rezidenţiale ale dezvoltatorului imobiliar român
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Este retailul de specialitate şi cel specializat viitorul în comerţul local şi global?
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Electro-IT-ul, primul segment de retail care se resimte în vremuri dificile economic, a început anul 2024 cu dreptul. Ce urmează?
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Online-ul a ajuns să mănânce 2% din comerţul alimentar local, iar unii jucători sunt optimişti că ţinta de 4-5% cotă de piaţă poate fi atinsă rapid. Care sunt provocările?
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Care sunt principalele tendinţe în consum în 2024 - de la influenţa AI-ului la importanţa sustenabilităţii -, ce caută românii la shopping?