SmartWrap, producător şi distribuitor de ambalaje flexibile inteligente, a încheiat 2021 cu afaceri de peste 7,5 mil. euro, plus 18%. “Intrăm optimişti în 2022. Vrem să lansăm produse noi în piaţă şi să implementăm un model de business mai dinamic”
SmartWrap, producător şi distribuitor de ambalaje flexibile inteligente, a încheiat 2021 cu afaceri de peste 7,5 milioane de euro, echivalentul unei creşteri de 18% faţă de anul anterior....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Topul celor mai mari exportatori de produse de patiserie, biscuiţi
- Raiffeisen Bank şi Banca de Investiţii şi Dezvoltare semnează o convenţie de garantare pentru IMM-uri, cu acoperire de până la 80% din valoarea finanţărilor
- Ştefan Bărbulescu, fondator, Angus Farm: Am început în 2017 exclusiv cu exporturi, acum 60% vindem în România
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Balkanica, firmă care distribuie produse autohtone în comunităţile de români din Europa şi SUA, vrea să intre pe piaţa locală cu bunuri din regiune. „Distribuim deja 80 de articole din Bulgaria, din Turcia şi vrem şi din al
- Antreprenori locali. Nicu Dragomir, economistul din Focşani care a dezvoltat Deep Serv, un business cu 500 de angajaţi şi afaceri de peste 53 mil. lei în servicii profesionale de curăţenie: „Colaborăm cu peste 60% dintre marile centre comerciale din Român