Ce au cumpărat cel mai mult românii în 2021? Vânzările de mâncare semi sau gata preparată, de hrană pentru animale şi de produse de înfrumuseţare au crescut cu cel puţin 20%, de două ori peste piaţa FMCG

♦ Pentru această analiză au fost studiate preţurile şi vânzările a 196 de categorii de produse - alimentare, de îngrijire personală şi a locuinţei ♦ Ele au fost...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.