Ce se întâmplă cu brandul de magazine de bricolaj Ambient, după ce compania a intrat în faliment?
Brandul Ambient, care a dat numele reţelei de magazine cu materiale de construcţii şi decoraţiuni, urmează să fie scos la vânzare, în contextul în care compania care îl operează,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Colliers: Investitorii români au alocat pentru achiziţii imobiliare 1,8 miliarde de euro în ultimii 10 ani, de nouă ori mai mult decât în deceniul precedent
- Salrom a finalizat lucrările de deviere provizorie a cursului pârâului Corund din Praid, urmând ca albia să fie betonată, tot temporar, până la realizarea lucrărilor de deviere definitivă a apelor în afara Muntelui de Sare
- Turcii de la Tosmur Grup: „În S1 am vândut 95% din producţie la export în Europa, Orientul Mijlociu, Asia şi America. Suntem în linie cu vânzările din prima jumătate a anului trecut“. Compania a finalizat cu afaceri de 556 mil. lei anul trecut şi profit n
- În ce stadiu se află proiectele din Tranziţie Justă? Producătorul Socub din judeţul Galaţi: „În septembrie primim utilajele pentru a dota noua fabrică de mobilier, iar în februarie demarăm producţia“
- Koramic Real Estate investeşte 30 mil. euro în proiecte rezidenţiale în Pipera şi Străuleşti. Grupul belgian Koramic Investments, cu active de peste 1,4 mld. euro, mizează pe potenţialul pieţei bucureştene, unde veniturile medii depăşesc cu 25% media naţi