Kantar: Piaţa media în 2022 va vedea o redefinire a modelului de publicitate şi targetare online şi o reechilibrare a alocării bugetelor între campaniile de brand şi cele de performance

Industria globală de media va cunoaşte o serie de schimbări în perioada următoare, pe fondul pandemiei, specialiştii din domeniu estimând creşterea transparenţei în ceea ce priveşte...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.