Pandemia a dat un imbold suplimentar vânzărilor. Roxana Dumitru, De’Longhi: Piaţa espressoarelor din România a sărit de 300.000 de bucăţi, iar creşterea este accelerată, între 20% şi 40% pe an, în funcţie de categorie

♦ Grupul italian De’Longhi, o afacere de familie cu o istorie de mai bine de un secol, deţine în România două unităţi de producţie, unde realizează espressoare şi alte...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.