După Afaceri, revista de lifestyle a ZF: Delia Iancu şi Bogdan Marin şi-au propus să investească 100.000 de euro în dezvoltarea propriului brand de kombucha

De profesie, cei doi sunt arhitect de interior, respectiv profesor de informatică şi, deşi vin din domenii total diferite, au în comun pasiunea pentru un stil de viaţă sănătos şi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.