Previziuni 2022. Retail alimentar. Inflaţia va pune presiune pe consum, dar retailerii continuă să pompeze bani în dezvoltare. Anul 2022 se anunţă cel mai bun pentru expansiune

♦ În 2021, al doilea an marcat de pandemia de COVID-19, jucătorii din comerţul modern au continuat să se dezvolte, scoţând din buzunare circa 1 mld. euro pentru deschideri de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.