Piaţa de media ajunge la 540 mil.euro în 2021, în creştere cu 17%, peste estimările de la începutul anului. Investiţiile în publicitatea din mediul digital au urcat cu 25%, iar cele din TV, radio, OOH, print şi cinema cu 15%

Revenirea treptată a consumului în 2021, în ciuda incertitudinilor legate de pandemie, alimentează o redresare mai puternică decât se estima la începutul anului în ceea ce priveşte...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.