ANALIZĂ ZF. Faţă în faţă: structura comerţului alimentar în România versus regiune şi Occident arată diferenţele în obiceiurile de consum. În Vest, domină hipermarketurile şi supermarketurile, dar aceste segmente pierd teren, în timp ce online-ul vine tare din urmă

♦ În Europa de Est, magazinele mari nu pierd teren, dar proximitatea şi discountul cresc, după modelul ultimilor ani. ♦ În România, până în 2025, comerţul tradiţional...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.