Vânzările de bunuri de larg consum cresc de cinci ori mai repede în online decât în offline. România nu se numără printre ţările unde shoppingul virtual are cea mai mare viteză
În România, vânzările de bunuri de larg consum (FMCG) cresc cu 29% în mediul online faţă de 6% în magazinele fizice, arată un studiu al companiei de cercetare de piaţă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Agropower. Alexandru Andrieşi, fondatorul Aronia Bio Hănţeşti: Piaţa pentru aronia şi produsele procesate din aronia a crescut de la an la an. Lumea caută alternative sănătoase, iar aronia este una dintre vedete
- Grafic: Top 100 fermieri după suprafeţele cultivate
- Afaceri de la Zero. Florentina Ghilencea a creat cursuri de patiserie specializate pe celebrele prăjituri macarons şi a avut peste 350 de cursanţi în cei trei ani de activitate
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Diana Baicu, Top Line: Suntem prezenţi în peste 10.000 de puncte de vânzare doar în România. Circa 70% din saloanele de înfrumuseţare folosesc produsele noastre
- Analiză Analiză ZF. Cum au ajuns Louis Vuitton, Gucci şi Prada în top zece cei mai mari producători de încălţăminte şi genţi din România? Piaţa locală renunţă treptat la lohn