Cine lipseşte din România. Trei dintre cele mai valoroase zece branduri de modă din lume nu şi-au pus România pe hartă. Japonezii de la Uniqlo, chinezii de la ANTA şi canadienii de la Lululemon nu sunt prezenţi pe plan local

Cele mai valoroase zece branduri de modă din lume sunt evaluate în acest an la 180 mld. dolari, în urcare 53% faţă de anul anterior, arată raportul Kantar Brandz - 2021, Most Valuable...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.