ANALIZĂ ZF

Un nou job se naşte în companii: cine se califică să fie chief sustainability officer (CSO) într-o perioadă în care toţi investitorii se preocupă de sustenabilitate. Unele companii din România şi-au trecut deja în organigramă rolul de chief sustainability officer

♦ Câteva dintre calităţile pe care un CSO trebuie să le aibă sunt: agilitatea, inovaţia, o puternică gândire comercială şi abilităţi foarte bune de stakeholder management....
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.