ANALIZĂ

Lupta pentru comerţul online de alimente, o piaţă de 200-250 mil. euro, se intensifică. eMAG, Rohlik, un jucător din Cehia, şi Grovy, o platformă de livrare ultrarapidă, cele mai noi nume în ring. Primii care au făcut paşi în domeniu au fost lanţurile de hipermarketuri şi supermarketuri, care au vrut să prindă valul care va veni

♦  În pandemie, online-ul şi livrările de bunuri de larg consum au devenit mult mai vizibile şi mai căutate, iar piaţa a atras atenţia unor noi nume  ♦  Ţinta:...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.