Cele trei branduri mari ale Coca-Cola au mai bine de o treime din piaţa sucurilor cu bule şi ocupă locurile unu, doi şi cinci ca vânzări în volum. Românii au consumat în 2020 sucuri carbogazoase în valoare de circa 4,6 mld. lei, vânzările fiind cu 13,5% mai mici ca înainte de pandemie. În volum, piaţa a fost de aproape 1.500 de milioane de litri (1,5 mld. litri), minus 5,9%

  Grupul Coca-Cola are trei branduri în top cinci cele mai vândute în volum mărci de sucuri cu bule, este vorba despre Coca-Cola la vârf, Fanta pe doi şi Sprite pe cinci. Podiumul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.