ANALIZĂ

Bucureştenii cheltuie în comerţul modern alimentar circa 18 mld. lei anual, aproape un sfert din sumele lăsate la casele hipermarketurilor şi supermarketurilor din România. Vânzările magazinelor din Capitală pot ajunge să fie şi cu 40% mai mari decât cele din provincie

♦ Pentru unii retaileri însă nu există diferenţe semnificative ♦ Diferenţele de vânzări între Bucureşti şi alte localităţi sunt date de mai mulţi factori, însă contează...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.