ANALIZĂ
România, faţă în faţă cu Europa în găzduirea de evenimente: „Nicio corporaţie nu îşi asumă să facă un eveniment în România, cu rata de vaccinare de acum. Suntem ocoliţi“
Călin Ile, preşedintele Federaţiei Industriei Hoteliere din România: Suntem cam la acelaşi nivel la care eram şi anul trecut, deşi ţările dezvoltate au evoluat pentru că, între timp,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Transavia, producător de carne de pasăre fondat de Ioan Popa, şi-a crescut valoarea portofoliului de branduri cu 10% în 2025 până la 115 mil. euro. Fragedo, principalul motor de creştere
- Grupul polonez Żabka, prezent pe piaţa locală prin brandul froo, a atras o finanţare de 33 mil.euro de la BERD, printr-o emisiune de obligaţiuni, pentru a susţine reţeaua de magazine din Polonia şi România
- Grafic: Companii care au păstrat şi mărcile româneşti, dar au mizat şi pe cele internaţionale
- Edenred: 7 din 10 angajaţi români acordă sub 30 de minute mesei de prânz şi alocă în medie 40 lei. Doar 6% dintre angajaţi comandă de pe platformele de livrare.
- Este naţionalismul renăscut al consumatorilor de pretutindeni o sabie cu două tăişuri: un ajutor acasă pentru brandurile autohtone, dar o frână la export?