Penny: 47% dintre produsele noastre sunt româneşti. Pentru mai multe categorii de bază, ponderea e de 100%, dar la dulciuri scade la 39%. Discounterul german lucrează cu 579 de furnizori locali şi regionali. Peste 86% dintre furnizori sunt români, în scădere uşoară faţă de 2019

Retailerul Penny, care deţine lo­cal o reţea de aproape 300 de maga­zine cu profil discount, are la raft 100% produse româneşti în cazul a 11 categorii de bază, precum carne (de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.