Un tren care pleacă de la Bucureşti face zece ore până la Timişoara, drum de 533 km. De la Paris la Berlin, 900 km, trenul ajunge în opt ore. România a reabilitat şi modernizat numai 125 de km de cale ferată în 14 ani din bani europeni, iar în ultimii ani doar trei kilometri
Trenul care pleacă din Bucureşti şi ajunge în Timişoara face pe drum circa zece ore pe o distanţă de 533, însă un tren care pleacă din Paris, Franţa, parcurge 877 km în opt ore,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Primăria Sectorului 4 lansează licitaţia pentru proiectarea şi execuţia magistralei M4 de metrou, tronsonul dintre Gara de Nord şi Gara Progresul
- Exclusiv ZF Corporate Radu Dinescu, UNTRR: Dezvoltarea infrastructurii şi accesul total în spaţiul Schengen ar creşte eficienţa companiilor de transport, generând în paralel atragerea de noi investiţii şi dezvoltarea economiei
- Continental primeşte o amendă de 100 milioane de euro în legătură cu scandalul Dieselgate
- JT Grup Oil vinde 10 milioane acţiuni, emise în urma unei majorări de capital, şi pregăteşte listarea pe piata AeRo. ” În scurt timp vom finaliza o investiţie strategică, cel mai modern terminal privat de produse petroliere, la Constanta”
- Business internaţional. Încântaţi de gama de maşini accesibile promisă de Elon Musk, acţionarii Tesla cresc cotaţia companiei cu peste 10%