Preţul unei pâini în România este la jumătate faţă de media europeană, cel mai mic preţ din UE. România este cel mai mare consumator de pâine din Uniunea Europeană, iar industria pâinii este cel mai mare angajator din industria alimentară
Preţul pâinii se situează în România aproape la jumătatea mediei europene, mai exact la 56%, arată datele publicate vineri de Eurostat, Biroul European de Statistică. Cea mai scumpă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Fabrica Barleta din Bacău, care produce pungi, saci şi sacoşe din hârtie: Vom aduce pentru prima oară forţă de muncă din India. Tinerii nu îşi doresc să muncească în producţie
- Business sportiv. Dan Şucu, Mobexpert: Sportul profesionist e un vis şi copiii au nevoie să viseze. Un copil care nu visează nu va putea face ceva special în viaţa lui. E datoria noastră să facem acel vis cât mai frumos şi mai puternic în fiecare zi
- Fabrica Barleta din Bacău, care produce pungi, saci şi sacoşe din hârtie: Aducem pentru prima oară forţă de muncă din India. Tinerii români nu îşi mai doresc să muncească în producţie
- Cătălina Andrei, o tânără din Ialomiţa, investeşte peste 1 mil. euro într-o seră de legume pe 1,2 hectare, cu 65% fonduri UE. Inspiraţia a fost sora ei, care deja vinde în supermarketuri
- Ţările nordice lucrează la un sistem offline de plată cu cardul din cauza ameninţărilor în creştere