Sorin Stancu, general manager, SMYK All for Kids: România este o piaţă strategică pentru brand, fiind a doua că mărime la nivelul grupului. Vom lansa în curând operaţiuni online şi vrem dublarea reţelei offline în 3-5 ani
♦ Polonezii de la SMYK All for Kids au 23 de magazine offline în România şi mai deschid două unităţi până la finalul anului ♦ În următorii ani, ritmul de expansiune...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Românii au găsit o alternativă „de post“ pentru a-şi păstra tradiţia de a mânca mici de 1 Mai, sărbătoare ce are loc înaintea Paştelui: micul vegan devine vedeta zilei
- Arthur Rădulescu, MerchantPro: Vom ajunge să căutăm să cumpărăm şi pe ChatGPT
- Din efectele schimbărilor climatice: construcţiile, turismul, agricultura îşi schimbă sezonalitatea
- Avertisment: îngrăşămintele ruseşti sunt noile gaze pentru Europa
- Haleon, producătorul pastei de dinţi Sensodyne, închide fabrica din Marea Britanie