Radiografia pieţei luxului în pandemie: Zece branduri adună afaceri de 200 mil. lei. Unele mărci, în frunte cu Louis Vuitton şi Rolex, şi-au bătut propriile recorduri în 2020, în timp ce altele au fost pe minus. Au postat scăderi în special mărcile cu preţuri mai mici, cele active pe segmentul premium şi nu de lux, precum Michael Kors şi Diesel

Zece dintre cele mai puternice branduri de lux sau premium din România au adunat anul trecut afaceri de circa 200 mil. lei. Evoluţia lor este însă contrastantă, existând unele mărci care...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.