Analiză ZF. Jucătorii din comerţul modern pariază câteva milioane de euro pe energie verde. Banii merg către dotarea cu panouri fotovoltaice a magazinelor, dar şi către staţii de biogaz
♦ În cazul Kaufland, toată energia consumată în magazine provine din surse regenerabile ♦ Penny Market a investit peste 1 mil. euro în domeniu, dotând 33 de magazine cu panouri...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Care este modelul Food Angels Hub, proiectul prin care 10 antreprenori şi executivi locali vor să finanţeze industria alimentară românească, şi câţi bani pun pe masă? „Căutăm companii care vor să scaleze. Există multe businessuri mici bune, dar care nu au
- Grafice şi tabele retail
- Grafic: Ce s-a întâmplat cu industria alimentară, de băuturi şi tutun în 2024?
- Grafic: Cât se investeşte în comerţ şi cât în industria alimentară
- Creştere dramatică a falimentelor magazinelor mici în Germania