Valer Hancaş, Kaufland România: A achiziţiona produse româneşti înseamnă a ţine banii în ţară, iar asta nu face, indirect, decât să crească puterea de cumpărare a oamenilor de aici. Kaufland a obţinut în 2020 afaceri de aproape 13 mld. lei, în urcare cu 7,5% faţă de anul anterior

♦ Compania are pe plan local peste 140 de hipermarketuri cu preţuri mici ♦ Pentru acest an şi pentru fiecare din următorii sunt bugetate cel puţin zece noi deschideri...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.