Lego România, subsidiara daneză din industria jucăriilor, a trecut de 3 mil. lei profit în 2020 după o creştere de 19%, la afaceri de 117 mil. lei, în creştere cu 13%
♦ Pandemia de COVID-19 a influenţat pozitiv vânzările din industria jucăriilor, în urma restricţiilor şi a închiderii şcolilor.
Danezii de la Lego au raportat afaceri de 117 mil....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Aquila finalizează a doua tranzacţie de anul acesta, cea a Parmafood
- Peste 50 de mici producători şi artizani locali au mers la festivalul "Suflet de România", pe domeniul Regal Săvârşin şi aşteaptă 10.000 de vizitatori în weekendul Floriilor
- Ce se mai întâmplă în agrobusinss. Cu programe de „plombare“ rămânem cu deficitul uriaş în industria alimentară. Avem nevoie de bani pentru investiţii în procesare
- Antreprenori locali. Cum a reuşit un antreprenor ca în opt ani să dezvolte un grup cu 40 de restaurante şi afaceri de 15 milioane de euro în 2023? Tomcat Hospitality operează branduri precum Treevi Pizza al Taglio, Fabrica de Ciorbe şi Sagakura
- Pariu pe IT-ul autohton: unii dintre cei mai mari retaileri din lume deschid în România nu doar magazine, ci şi centre de tehnologie