ZF Agropower. Vin turişti în Delta Dunării, este momentul pentru investiţii în crame. „Am observat că turiştii, pe lângă cetăţile Dobrogei, vor să viziteze şi crame“
Ion Bălan, care deţine împreună cu Maria Bălan businessul Nalba, aflat în spatele brandului Crama Hamangia, îşi propune ca în acest an să investească în turismul vitivinicol, în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Top 5 companii din Ungaria
- Grafic: Top 5 companii din România
- Analiză Analiza de luni. Consolidarea giganţilor. Decizii luate la mii de kilometri se resimt pe piaţa din România: de la agricultură la industrie alimentară şi retail, economia globală trece printr-un val de consolidare. Cinci tranzacţii globale care au impact a
- Compania Rex Concepts BK România, francizatul Burger King în România are un buget de 7,5 mil. euro pentru expaniunea pe plan local. Ţinta: deschiderea a 12-15 restaurante în 2025
- Analiză Analiză ZF. România a fost construită pe producţia în lohn, de la mobilă la textile şi de la IT la auto. E nevoie de valoare adăugată şi brand propriu, altfel viitorul va fi marcat de închideri şi insolvenţe