Radu Nemeş, ONV Law: Antreprenorii au devenit mai creativi în privinţa modelului de business şi sunt deschişi la ideea de a vinde. Compania de executive search şi consultanţă în resurse umane Arthur Hunt şi compania de avocatură ONV Law au anunţat că se asociază şi intră pe segmentul de M&A, transformări şi restructurări de companii
Antreprenorii români sunt deschişi la ideea de a-şi vinde businessurile atunci când se pune problema, este de părere Radu Nemeş, managing partner al ONV Law, o casă de avocatură...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Despre fidelitate în era infidelităţii. Cum folosesc retailerii programele de loialitate pentru a şti de unde cumpără clienţii lor?
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Retailerii de mobilă pariază pe expansiune într-un an în care consumul rămâne în zodia prudenţei
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Care sunt reţelele locale şi regionale ce se luptă cu marile lanţuri şi au afaceri de 5,1 miliarde de lei?
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Online-ul a ajuns să mănânce 2% din comerţul alimentar local, iar unii jucători sunt optimişti că ţinta de 4-5% cotă de piaţă poate fi atinsă rapid. Care sunt provocările?
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Care sunt principalele tendinţe în consum în 2024 - de la influenţa AI-ului la importanţa sustenabilităţii -, ce caută românii la shopping?