ANALIZĂ

Al doilea Paşte în pandemie. Mallurile au mutat evenimentele în online şi se aşteaptă la vânzări bune, pe fondul campaniei de vaccinare

♦ Deşi oficialii centrelor comerciale se aşteaptă ca traficul şi vânzările să fie influenţate de condiţiile restrictive, estimările sunt ca rezultatele să fie totuşi mai bune...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.