ANALIZĂ

Piaţa de modă second-hand se maturizează: apar branduri de magazine la mâna a doua şi reţele de zeci de unităţi. La Majole, Humana şi Monda sunt trei mărci de reţele de magazine second-hand care se dezvoltă pe piaţa din România

Piaţa de modă second-hand din România se dezvoltă după modelul celei clasice, astfel că apar reţele de magazine şi branduri care vând haine la mâna a doua. Această piaţă a început...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.