Impactul pandemiei: oamenii comandă pe site şi ridică din magazin, iar cei care merg în mall ştiu exact ce caută, nu mai ies la plimbare. Piaţa de e-commerce din România a fost estimată anul trecut la 5,6 mld. euro, în creştere cu 30% faţă de 2019

Anul 2020 a demonstrat atât jucă­torilor din retail, cât şi consumatorilor că mediul offline poate funcţiona mână în mână cu mediul online, iar trendul de a comanda online şi a...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.