Puţine branduri şi-au găsit locul pe piaţa măştilor de protecţie, unde se vând mai degrabă produsele „no name“. Cum şi-au ales numele cei care au pariat totuşi pe această strategie?

♦ Telefonul şi masca alcătuiesc kitul „must have“ pe care toată lumea l-a adoptat în ultimul an. Dacă despre brandul telefonului cu toţii putem să vorbim, ce se întâmplă cu...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.