Cât câştigă un angajat din companiile de servicii administrative şi de servicii suport: aproape 2.700 de lei, în creştere cu circa 169% în ultimul deceniu. Un operator într-un centru de asistenţă are un salariu lunar net cuprins între 1.600 de lei şi şi 4.000 de lei, iar un supervizor într-un centru telefonic are un venit lunar net între 1.780 de lei şi 4.500 de lei

♦ În ultimii 10 ani, numărul salariaţilor din acest sector al economiei a crescut cu 113.900 de persoane. Un angajat dintr-o companie cu activităţi de servicii administrative şi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.