Brand Finance Banking 500. Valoarea de brand a Băncii Transilvania a urcat cu 19%, la 441 mil. dolari. Valoarea brandului BRD: minus 17%, la 193 mil. dolari

Banca Transilvania a urcat pe locul 302 în topul global al brandurilor bancare, în timp ce BRD a coborât pe poziţia 470. Banca Transilvania a urcat 37 de locuri în clasamentul global al...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.