Circa 48% dintre companiile din industria locală de outsourcing vor lua în calcul un sistem de muncă hibrid în 2021. „Experienţa ultimilor luni a demonstrat că atât telemunca, precum şi munca de la birou în proporţie de 100% au inconveniente şi nu corespund nevoilor pe termen lung.“
Circa 48% dintre companiile respondente unui studiu al Asociaţiei Liderilor din Domeniul Serviciilor pentru Afaceri din România (ABSL), organizaţia care reuneşte interesele...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Angajaţii BCE, revoltaţi cu privire la folosirea unui ulei de măsline de calitate inferioară la cantine
- O nouă emisiune în grila ZF Live: ZF Profesii Liberale, în fiecare luni, de la ora 16:30, în parteneriat cu Libra Internet Bank
- Top 1.000 cele mai mari companii din România, astăzi, 29 martie. Cum s-a schimbat businessul mare în şapte ani de când ZF şi Deloitte realizează anuarul Top 1.000 cele mai mari companii din România
- Comerţul, unul dintre cei mai mari angajatori din economie, trage salariul mediu în jos. Un angajat din comerţ câştigă, în medie, cu 11,5% mai puţin decât salariul mediu net pe economie. Ecartul e la minimul ultimilor ani, dar există în continuare
- Conferinţa ZF HR Trends 2024 „Viitorul resurselor umane, sub presiunea transformărilor“. Cele mai mari două provocări în resurse umane: apariţia şi utilizarea roboţilor şi managementul emoţiilor angajaţilor