Orientarea consumatorilor către branduri locale ajută producătorii români pe piaţa de acasă, dar le pune probleme la export unde apare acelaşi fenomen naţionalist
Pandemia de Covid-19 a adus în prim-plan un fenomen care a început să prindă contur acum câţiva ani, şi anume orientarea consumatorilor către produse „made in Ro”.
După mai...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Temperaturile medii anuale la nivelul României în mai multe staţii meteorologice (grade Celsius)
- Grafic: Evoluţia rezultatelor financiare ale Sarantis
- Bucin Mob, producător de tâmplărie din lemn, şi-a majorat afacerile cu 50% în 2023, la 42 mil. Lei
- Iaşi te inspiră!, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Lucian Haraga Jr, Semtop Group, cu afaceri de 330 mil. lei: Ne uităm să achiziţionăm ferme cu potenţial irigabil. Este un moment dificil în piaţă, iar în astfel de momente apar oportunităţi
- Antreprenori locali. Producătorul de mezeluri Fox a ajuns la afaceri de 477 mil. lei în 2023 şi peste 950 de angajaţi