Ştefan Chiriţescu, Cramele Cotnari: Am învăţat să fim mai agili, am reuşit să avem un plan de business structurat pe mai multe scenarii

O companie are nevoie de un brand puternic şi sănătos pentru a putea face faţă mai uşor crizelor, iar cei care au avut un brand puternic înainte de criză, au trecut anul acesta mai...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.