Producătorul ciocolatei „Batonul Copilăriei“ a făcut afaceri de 19,8 mil. lei în 2019, plus 16%. Circa 30% din producţia Pan Food se distribuie în ţări din Europa, Statele Unite şi Canada
Producătorul de dulciuri Pan Food Sibiu, afacere lansată în 2001 de inginerii Ioan Stânea din Sibiu şi Gheorghe Pristavu din Câmpulung Muscel, a realizat în 2019 o cifră de afaceri de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Colliers: Piaţa românească de investiţii imobiliare a încheiat primul trimestru cu tranzacţii de 202 milioane de euro, înregistrând cea mai mare creştere la nivel regional
- Analiză Saxo Bank: Metalele conduc cursa sectorului mărfurilor către maximul din ultimele 15 luni. Sectorul cerealelor şi-a revenit în mai, după ce atinsese minimul ultimilor trei ani în martie
- Exclusiv ZF Corporate Thibaut Boidin, CEO Heineken România: Productia din România se vinde 99% pe piata locală. Vânzările din restaurante sau baruri reprezintă doar 10%, jumătate sau chiar o treime din cât reprezintă în alte tări, şi mizăm pe creşterea lor
- Brandul românesc LUCA merge la Varşovia şi deschide o simigerie
- Adrian Câzu, Benvenuti: Există producători italieni care au închis fabricile din România şi le-au mutat în ţări unde costul salarial e mai mic