ZF Live. Lucia Costea, cofondatoare şi CEO, Secom: Sperăm ca în următorii trei ani brandul nostru Good Rutine să reprezinte circa 25% din vânzări. Compania Secom a încheiat anul trecut cu afaceri de 25,5 milioane euro, în creştere cu 21% faţă de 2018, iar anul acesta sunt aşteptate afaceri de 30 mil. euro

Lucia Costea, cofondatoare şi CEO Secom, speră ca în următorii trei ani brandul propriu lansat de Secom, Good Rutine, să reprezinte circa 25% din vânzările totale ale companiei. Brandul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.