Robert Berza, general manager Fashion Days: E-commerce-ul a crescut extrem de mult, în cele 2-3 luni de lockdown, între 40 şi 100% în funcţie de categorii şi de jucători
În ciuda pandemiei de COVID-19, care a pus „pe butuci” mediul de business local, zona de e-commerce este cea care a avut numai de câştigat.
„Dacă retailul în general a scăzut şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Acadeea, un business cu prăjituri din Cluj-Napoca, a ajuns la venituri de peste 1,8 milioane lei la cinci ani de la înfiinţare
- ZF Agropower. Cum vede un fermier reîntoarcerea la agricultura de acum 100 de ani pentru a proteja apa şi solul? Economiile iniţiale se transformă în costuri suplimentare. „Vreau doar să trag un mic semnal de alarmă“
- NIQ Purchasing Power Europe: România are o puterea de cumpărare 11.105 euro pe cap de locuitor, cu aproximativ 45% sub media europeană, cifră care plasează ţara noastră pe locul 31 între 42 de ţări membre
- SEE TOP 100: Jumătate din cele mai mari 100 de companii din Europa de Sud-Est sunt româneşti. OMV Petrom rămâne liderul regiunii, cu vânzări de 6,7 miliarde de euro
- România este şi în acesta an cel mai mare exportator de cereale din UE şi a avut livrări record de oi, vaci şi păsări, estimate la 500 mil.euro