Mallurile din grupul Iulius au obţinut venituri din chirii de 453 mil. lei în 2019, plus 14%. „Pentru 2020 estimăm să avem rezultate semnificativ sub aşteptările planificate încă din 2019“. Ca venituri, Iulius Town Timişoara „cântăreşte“ cel mai mult în portofoliu
♦ Grupul are patru malluri sub brandul Iulius – în Timişoara, Cluj-Napoca, Iaşi şi Suceava – la care se adaugă unul în Iaşi, parte a ansamblului Palas.
Proprietăţile de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cei mai mari jucători din economie. De la local la internaţional: cum încurajăm exportul şi investiţiile în străinătate ale companiilor româneşti? „Ceea ce facem diferit este că suntem mai rapizi şi curajoşi în decizii, iar asta ne oferă un avantaj“
- Distribuitorul de instalaţii de încălzire Uniprest Instal din Târgu-Mureş, deţinut de grupul olandez Rensa, a trecut pe pierdere în 2024, la afaceri de 318,4 mil. lei
- Schrack Technik România, producător şi distribuitor de de instalaţii şi echipamente electrice controlat de austrieci, a investit 15 mil. euro într-un centru logistic în Domneşti, care va crea 125 noi locuri de muncă
- Distribuitorul de materiale de construcţii şi bricolaj Multicom, controlat de familia Iepure din Zalău, la un pas de afaceri de 23 mil. euro în 2024
- Cei mai mari jucători din economie. De la local la internaţional: cum încurajăm exportul şi investiţiile în străinătate ale companiilor româneşti? „Trenul“ exporturilor poate accelera dacă adăugăm valoare produselor locale, susţinem firmele care dezvoltă