ZF Live. Petrişor Peiu, profesor la Universitatea Politehnică: România investeşte, în medie, 200 mil. euro anual în infrastructura feroviară, în timp ce costurile pentru mentenanţă şi operare se ridică la peste 1 mld. euro. „Suntem în lucru de 15 ani şi cred că o să mai lucrăm încă pe atât“. În România, de mai bine de 30 de ani nu s-a mai electrificat niciun kilometru de cale ferată

♦ Cele mai simple căi ferate de electrificat şi de dublat sunt Bucureşti-Piteşti şi Bucureşti-Giurgiu ♦ Singurele bucăţi din calea ferată care corespund normelor de viteză sunt...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.