Ovidiu Spînu, brânzeturile La Colline: „În 2020 am dezvoltat o gamă nouă de produse, am construit o hală logistică pentru ambalaje şi materii prime. În 2019, compania a avut o cifră de afaceri de 3,7 milioane de lei, în creştere cu 3,6% faţă de anul anterior

„Brandul de lactate din lapte de capră La Colline s-a născut în criza anterioară din anii 2007-2008, aşadar eram căliţi şi pregătiţi pentru vremuri grele cum sunt acestea.“...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.