VIDEO. Victor Armăşelu, Samsung: Anul acesta este atipic, însă piaţa de televizoare dă semne de revenire. Trimestrul IV este decisiv. În 2019 s-au vândut 1,7 milioane de televizoare în România la un preţ mediu de 1.250 lei
♦ Modelele smart de televizoare (care permit conectarea la internet) au continuat să îşi mărească ponderea în total vânzări de televizoare de pe plan local.
Dinamica vânzărilor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Retail. Deficitul comercial şi lipsurile din producţie pot fi acoperite doar cu o colaborare între retaileri şi producători pentru investiţiile de mâine. „Împreună putem fi mai puternici“
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 11 mai 2025
- Aplicaţia zilei: ABC & Math for kids
- UNICORNUL DE LA PAGINA 11: Rapydv
- Urmează miercuri 14 mai conferinţa ZF Cybersecurity Trends 2025 – cum construim rezilienţa în faţa atacurilor?