Analiză

Ce impact are pandemia asupra comportamentului de consum. Piaţa se polarizează, brandurile ieftine şi mărcile private din segmentul economic câştigă teren în detrimentul produselor cu preţuri medii

♦ Cei mai mulţi bani merg în continuare către brandurile mainstream, care atrag 31% din bugetul de shopping, însă cota de piaţă a scăzut puternic în 2020 ♦ O altă scădere,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.