Textile House, o reţea de peste 20 de magazine second-hand amplasate în marile oraşe din ţară , face afaceri de 28 mil. lei anual. Retailerul Textile House este al doilea care dezvoltă un lanţ de magazine pe segmentul second-hand, după Humana

Reţeaua de magazine second-hand Textile House a ajuns la 23 de unităţi amplasate în marile oraşe din România, în special în centrele urbane din zonele de centru, nord şi vest ale...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.